Söndag i September

Hej på er! Sköna söndag är här jag och skrotar omkring i shorts och linne, halvsover på balkongen i bikini på eftermiddagen..;-D inte helt fel då det snart är mitten av september..Underbart! Igår firade jag lite stillsamt min födelsedag med syster m familj på besök. En kär vän som jag inte ser så ofta dök också upp och överraskade. Hade planer på Sandhamn idag, men vi tar det lugnt här hemma istället. Passade på att göra ett halsband som jag fick idé från ett par örhängen jag såg, fast det blev mer en "cross-over" variant. Lite mer inspirationsbilder får ni också se, bland annat från Stockholmsbaserade Cornelia Webb. Kram på er från Joo
 
Joo solar på balkongen med halsbandet "Beata" www.joojewellery.se
Inte ett moln på himlen..utsikten från balkongen våran..
Jody med marinblåa träpärlor, stenar, ullgarn i olika nyanser med en ametist i lilaton. 
Cornelia Webb-en smyckesdesigner baserad på Södermalm vid Mosebacke. Fantastiska smycken! 
Kroppssmycken är så inne just nu och syns lite överallt, även Cornelia Webb har dem!! 
 
 
 
 

Kommentera här: