Hello Friday & Vintage-Remake!

Hej! Idag har jag och Stella varit i Bergshamra, Solna, och hälsat på Stellas kusiner Ville och lille John då dagis hade stängt för planering.  Jättekul för kusinerna att få leka ihop och skönt att sommaren håller sig kvar, så man inte behöver frysa då vi är ute med barnen mestadels. Det var nästan så emellanåt att vi ville sitta inomhus för att det var så varmt ;-) haha, snacka om att vara nordbo...Kolla in lite läckra vintagefynd jag har gjort i fina vintagebutiker på södermalm. Smycken som jag kommer plocka isär, lägga till andra smyckesdetaljer från olika delar av världen och göra helt nya smycken som jag kallar för vintage-remake. Dessa smycken kommer ingå i Joo jewellery´s Happy Hippie kollektion. Återkommer med bilder då jag är helt nöjd med smyckena och kan visa upp dem för er. ;-D Kram och njut av helgen//Joo
 
WEBSHOP: www.joojewellery.se INSTAGRAM: joojewellery888 FACEBOOK: Joo jewellery
 
Tutti Frutti ;-) Eller hur? Undrar vad som komma skall av detta halsband?
;-) Hehe...stämmer bra på mig...
Gröna läckerheter...
Joo med svarta vintage-örhängen som kommer göras om till helt nya smycken...Å de senapsgula armbanden "Svea" med 14 K guldpläterad kopparfläta också förstås....Kolla in och beställ ditt armband, ring eller halsband via webshopen: www.joojewellery.se 
Aquagrönt halsband med guldgröna örhängen ala 60-tal som jag diggar så mkt.. ;-)
Trevlig helg på er finisar! :-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Yohanna Svensson:

skriven

Vilken mysig blogg du har, gillar verkligen designen! :D Hoppas allt är bra med dig i övrigt, ha en fortsatt bra lördag! kramis

Svar: Tack så mycket Yohanna :-) önskar dig detsamma. Kram från Joo
joojewellery

2 Mikaela :

skriven

sv; åh, tack (:

Svar: :-) Önskar dig en skön helg! //Joo
joojewellery

Kommentera här: