Devyn Rose from New York & Outfit of the day

Hej på er! Fullt upp i Joo jewellery verkstan med allt möjligt som ska fixas...jag behöver nog klona mig känner jag.. ;-) Är så glad att Devyn Rose, en talangfull musiker från New York nu vill vara min "Joo jewellery goddess"!!! Hon har gillat flera av mina bilder på Instagram där jag lagt ut bilder på smyckena, så det var enkelt att få henne intresserad. Återkommer med bilder med henne och speciellt utvalda Joo jewellery smycken. Njut av helgen! Det ska bli skönt väder, kanske sista sommardagarna innan hösten bestämmer sig för att stanna. ;-) Kram från Joo
 
Hi there! Working with alot of different chores as usual, feels like I have to be more than one person sometimes. I am so happy to announce that supertalanted musician Devyn Rose from New York is Joo jewellery´s NEW ambassador and Goddess..Looking forward to the pics of her wearing Joo jewellery. Devyn really likes my jewellery so it was not hard to get her to be ambassador. Enjoy your weekend! Here in Stockholm the weather is still nice, sunny and warm. Take care! Best regards from Joo
 
Feeling rock-chic today! Hey its friday! ;-)
Känner för en rock-chic outfit idag för det är ju fredag.. ;-) 
www.joojewellery.se Beställ ditt armband från webshopen! Order your jewellery from our webshop! 
What an intelligent man he was! Alot of wise words! Follow your intuition, folks So important!! 
Steve Jobs, älskade hans intelligens och kloka ord. Följ din intuition, så viktigt!! 
Beautiful and cool-Devyn Rose from New York! Supertalanted musician :-)
Vackra, coola Devyn Rose från New York! Talangfull musiker och artist. 
Hoping to see pics like this when she is promoting Joo jewellery! ;-) Looking forward to it!!
Hoppas på att få se bilder som dessa där Devyn bär Joo jewellery smycken. :-) Ser fram emot det! 
 
 
 

Kommentera här: