Barnarmband & "Todays outfit"

Söndag, och första dagen som det känns höstlikt. Kallare vindar och löven börjar ändra färg till gulare, orange- aktig ton. Det är så vackert tycker jag! Jag gillar verkligen alla årstider. Lugn dag idag då jag åkt på en förkylning så jag kurerar mig hemma, planerar hösten och vinterns kollektion. Håll utkik efter marinblåa, silver, guld, bruna, vinröda, svarta, cognacsfärgade och mullvadsfärgade wraparmband med "Killer-knappar" från Tyskland och matchande detaljer, silverpärlor mm.. ;-) Men nu så här på sköna söndag kände jag för att "promota" de små söta barnarmbanden jag har gjort och slänga in en "todays outfit"...haha.. Beställ ditt barnarmband från webshopen. Kul att ge bort som födelsedagspresent, doppresent, julklapp...www.joojewellery.se Önskar er en bra vecka! Kram från Joo
 
Sunday and the first day of autumn-like weather with colder wind and leaves turning yellow and orange. I LOVE all seasons here in Sweden but sometimes winter feels too long. But this autumn, after a looong hot summer I am longing for powder snow, crispy, cold air and shredding with my snowboard ;-). Planning autumn and winters collection! Preparing for making wrapbracelets in for example navyblue, cognac, earthy brown, black and purple. Felt like promoting the childrens bracelets I have made since they are so cute. Order yours directly from the webshop: www.joojewellery. se
All the best from Joo
 
Barnarmband i olika färger på skinn och fläta. www.joojewellery.se 
 
Childrens bracelet with various color on leather and braid. Order your from our webshop: www.joojewellery.se
 
Söta, söta Amy med armbandet "Lullaby"! Azurblått lammskinn, blå kopparfläta med silvrig knapp. 
 
Cutiepie Amy with bracelet "Lullaby"! Azurblue lambleather with blue copperbraid, silvermetallic button as finish. 
Jag som älskar färger tycker det är så vackert ute med alla gula, oranga, röda färger på löven...Hösten är här! Härligt! :-)
 
Beautiful colors on the leafs now...Autumn had arrived! Lovely! :-) 
 
Knappar i olika former och färger. 
 
Buttons to the childrens bracelets. Different color and design. 
 
 
 
Bracelet "Cobrastyle", necklace "Eclectic" and ring "Ruby Red".
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 elin wahlberg:

skriven

vad fina armband :)

Svar: Tack så mycket Elin :) Hälsar Johanna och Joo jewellery
joojewellery

Kommentera här: