Love by Nour featuring Joo jewellery & Layla wrapbracelet!

Hej på er! Hoppas att ni mår fint! Jag har fått nya bilder från London bloggaren Nour som är en av mina Joo jewellery ambassadörer. Hon är så söt i sina matchande outfits och smycken från Joo jewellery. Kolla in lite bilder här och på hennes blogg. Ny vecka, nya möjligheter ;-) Eller vad är det man brukar säga. Helgen har annars varit lugn med bland annat dop för systers yngsta son, John, i Ulriksdals slottskapell. Vackert dop och strålande väder. Fick dessutom träffa min älskade gamla farmor 86 år, som hade tagit sig ner från norr för att träffa John och oss med hjälp av mina föräldrar. Nu fortsatt full fart med planering av photoshoot lördag, smyckestillverkning och säljbesök. Önskar er en fin vecka! Kram från Joo
 
Hey u! Hope that u are doing ok! Check out London blogger Nour featuring Layla wrapbracelet. Nice outfits and she is so cute in everything she wears and it fits her perfectly. This weekend has been a family weekend with a namegiving ceremony for my sisters youngest child, John. Beautiful ceremony with closest familymembers. Even my 86-year old grandmother came from Swedish Lapland to join us. Monday again and alot of work to be done, planning for photoshoot on saturday, making more jewellery and sales visits in stores. I wish you all a wonderful week. All the best from Joo 
 
I just love this combo and colors with black, yellow, purple and leatherpants... :-) Love the boots also!!! 
Älskar denna kombination som Nour har med gult, guldigt, svart, läderbrallor och lila detaljer i wraparmbandet Layla. Dessutom!! Killer-boots!!! 
Check out Layla wrapbracelet! Can u see her? 
Ser ni Layla armbandet? 
:-)
På väg till dopet i Ulriksdals slottskapell. Ser ni Stella bakom mig? :-) Såklart har jag på mig Bohm&Bee capen som min vän Camilla säljer i hennes shop ByMila.se 
On my way to Johns namegiving ceremony in Stockholm. Check out my daughter Stella behind me. :-) 
John was wearing a blue baby bracelet in church. So cute! Order your from our webshop! www.joojewellery.se 
John hade på sig sitt blåa baby armband från Joo jewellery förstås i kyrkan. :-) Beställ ditt från vår webshop: www.joojewellery.se 
Ici baby och barnarmbandet med glittrigt ljusblått skinn, glittrig rosa knapp och hjärta. 
Ici baby/childrens bracelet with glittery lightblue leather, pink button and leatherheart. 
 

Kommentera här: