2014

Hej på er! Hoppas att ni mår fint. Jag ville bara meddela att jag inte kommer blogga på ett tag nu då jag planerar nya grejer inför 2014. Så snart jag är klar med vad, hur, när, återkommer jag med bloggandet igen och eventuellt en helt ny hemsida. Må så gott tills dess och njut av vintern som verkar ha börjat här i Stockholm iaf. Frost och minusgrader-härligt!! Bara snön kommer nu också så man kan åka pulka, skidor, snowboard och isfiska ;). Önskar er en mysig jul och nyår också så ses vi framöver! Kram från Joo 
 
Hey u! New plans for 2014, so I will not blog in a while. I will let you know when I return, and maybe in a new setting as well and a new website also. All the best to you and I wish you all a great christmas and new years. ;-) Cheers from Joo
Earth Collection!
.
;-)
Armbanden Caramelle! 
Ser ni att det är jag som ligger på renfällen? /Joo
Love this! /Joo
Hejdå så länge! Ses under 2014 igen. Bye for now, see u in 2014! All the best from Joo
 

Kommentera här: