Pearls & Bling-bling!

Hallå! Åh vad det är fint med sötvattenpärlor och glittriga stenar! Det är verkligen jätteroliga att jobba med och det finns hur många varianter som helst man kan hitta på. Olika färger, lägga till berlocker, swarovskikristaller, snygga lås eller magneter etc..Men jag börjar lite "basic" med några enklare armband som jag döpt till Christelle, Oprah, Estelle, Cindy och Tropical Breeze. Sugen på någon av dem? Jag har inte lagt upp den än på webshopen, men det går bra att skicka ett mejl via webshopen. Välkommen in till Joo jewellery webshop. Får se om jag vågar mig på lite tokigare varianter senare ;-D...Ha en fin dag önskar Joo
Christelle! Med kristaller, berlock med rosa glittrande sten, rosa snäckskalspärlor längst bak.
Oprah! Brunguldiga sötvattenpärlor. Tror ni att den skulle passa på Oprah? ;-)
 

Estelle! Cremefärgade sötvattenpärlor med swarovskikristall i mitten.
Rosa snäckskal(oval rosa), rosa sötvattenpärlor.
Tropical Breeze med turkosa pärlor, berlock med azurblå glittrande sten.
Sommaren är snart här! Why not go surfing? ;-D
 

Kommentera här: