Skoter, snowboard, murrikka & renfäll!

Godmorgon! Hoppas att helgen eran varit härlig. Nu känns det som om det börjar bli lite vårlikt. Igår när jag var och sprang porlade det i dikena och rann vatten på gatorna. Underbart! Jag kommer göra lite armband med pärlor i veckan och fler ringar så håll utkik. Vi åker ju till Luleå på fredag och ska fira påsk vilket ska bli jätteskönt. Hittade lite gamla bilder från tiden då jag jobbade på Forest Hotel. Kanske blir det att ligga utfläkt på en får eller renfäll som "Snowprincess" och woka lite souvas på murrikka då vi kommer upp? ;-D Vad jag vet i alla fall är att jag ska åka snowboard och längdskidor på isen i påsk. Kram på er och ha en skön måndag! Hälsningar från Joo
Ligga utfläkt på en fäll som "Snowprincess"!!
Åka lite skoter på isarna.
Laga mat utomhus på murrikka!
Kanske lite isfiske? Jag tyckte det var skönt att bara ligga där. ;-D
Livet är som en kamera, eller?

Kommentera här: