Kreativ process!

Hej å hå!! Åh nu fattar jag vad de som jobbar med något kreativt går igenom alltså. Huvudet och tankarna går på högvarv och man slutar aldrig att fundera på färger, former, uttryck, vad man vill förmedla, producera, skapa...puh...Men kul är det! Förbereder "photoshoot" inför torsdag och det blir 3 olika inriktningar där jag framhäver de olika kollektionerna; Happy Hippie, Studio 54 och Earth. Hoppas på fint väder och bra ljus så att det blir fina bilder. Första fotograferingen i december gav kanske 15 användbara bilder av 700...Haha, jag är definitivt amatör på modefotografering, men blir bättre allt eftersom jag tränar. Tycker definitivt att det är lättare att fotografera smyckena endast och är faktiskt riktigt nöjd med de flesta av bilderna. Min syster däremot är mycket duktig på att fota modeller och jag är jätteimponerad av hennes kunskaper så det är hon som kommer vara mästerfotograf på torsdag. Nå, det återstår att se hur utfallet blir. Återkommer med "final result" så småningom. Hej på er och ha en fiin dag! Kallt men soligt här ute på Värmdö. /Joo
Ida framhäver Nomad kollektionen!
Ida med "Jackie Crystal"
Malin och armbandet "Candy" och "Pink Queen"
Åh, jag bara älskar denna bilden på Ida och ringen "Boho"!!
Golden Twist & Gypsy Goddess

Kommentera här: