Kitschigt och bohemiskt!

Godmorgon! Åh vad jag älskar färger och oväntade färgkombinationer! Kolla in dessa somriga, lite bohemiska och "kitschiga" armband som passar superbra till sommarbrun hud och alla typer av kläder egentligen, bara man färgmatchar dem väl. ;-D...Armbanden kommer gå att beställa från webshopen till veckan då jag lägger upp och prissätter dem. www.joojewellery.se. Igår beställde jag nya glasögon och de blev inte helt oväntat stora och "ugglelika"...haha, kommer se ut som en riktig smyckesfröken nu..Återkommer med bilder sen då jag får hem dem...Kram på er och njut av söndagen! Hälsningar från Joo
 
Roliga knappar, oväntade färgkombinationer och lite kitchigt.
 

Bilden är från min Instagramprofil: joojewellery888
 
Kanske lite Joo jewellery armband på stranden i sommar?
 
Jaaaaaaaa! :-)
 
 
 
 
 

Kommentera här: