& Its a WRAP!

Godmorgon! Veckorna flyger fram så fort och snart åker vi upp till Hälsingland och sen till Gotland i fleeeera veckor. Det ska bli underbart! Jag har köpt en SUP-bräda som jag tänkte köra med varje dag ;-)..det är grymt bra träning och en härlig frihetskänsla att vara ensam på vattnet, bara du och brädan. Lite som snowboard på vintern faktiskt som jag också ÄLSKAR. "Do what you love and love what you do". (Eller vad man nu brukar säga). Jag måste röra på mig ordentligt nästan varje dag för att må bra i kroppen och huvet, funkar liksom inte annars så bra och jag blir stressad mm. Håller på med fler WRAP-armband just nu och jag kommer både ha med, och utan flätor + de vackra kvalitetsknapparna från Tyskland som jag använder som en extra detalj. Blir riktigt snyggt att vira runt handleden i sommar. Valfritt hur många varv man gillar och "har råd med" ;-D...Kram på Er och njut av dagen
 
Armbandet SUZY med 14 K guldpläterade kopparflätor med senapsgult lammskinn, guldpläterad rosknapp.
5 varv: 1790:-, 4 varv: 1490:-, 3 varv: 1290:-, 2 varv: 790:-. Enkel med guldig rosknapp: 490:-
Skicka ett mejl om ni vill beställa. Har inte hunnit lägga upp Suzy i webshopen än. [email protected]
 
Chanel Chic wraparmband! (Finns att få utan nitstjärnorna också)
3 varv: 790:-. 2 varv: 590:-, Enkel med strassknapp/silver: 390:-
Skicka ett mejl till [email protected] för beställning av 1 & 2 varv. Chanel Chic 3 varv finns att beställa från webshopen: www.joojewellery.se
 
Joo med keps i sommar på SUP-brädan ;-D...
Jag och min bräda i sommar.(Inte jag på bilden än ;))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: