Water Animal

Gokväll! :-) Förut har jag alltid känt mig som en "fisk i vatten" eftersom att jag snorklat och simmat helt obehindrat utan att frysa. Men numera känns det som om jag är ett slags "vattendjur"..haha lite som en säl kanske och tycker att vattnet är kallt. Men med en stor bräda att flyta på istället för att ligga i vattnet och sprattla känner man sig smidigare, varmare och fri att åka var man vill ;)..Blev 2 turer med SUP:en idag, då havet var kavlugnt och sikten var typ 3-4 meter. Magiskt, rofyllt och meditativt. Kikade helt faschinerat ner i vattnet titt som tätt och var tvungen att kasta mig i för att riktigt känna på vattnet emellanåt. Sen ett vedeldat bastubad efteråt och häng på "ljugarbänken" med utsikt mot vattnet för att pausa och landa. Det är livet. Jag lovar. Det finns inte mycket som slår dessa "enkla" nöjen. Fotade upp lite smycken på stranden idag också. Kolla in dem vetja eller besök webshopen: www.joojewellery.se Natti natti från Joo
 
Stella fick åka en lite tur innan jag begav mig ut..
Alltså, dessa fantastiska ljumma sommarkvällar då man inte vill gå in. Klockan är över 23..
 
 
Wraparmband med beige lammskinn, rosa kopparflätor och guldig knapp. 
Wraparmband som man kan ha antingen med knappen framåt, synlig eller som på denna bild. 
Den bruna ringen med tenntrådsflätor kommer det bli fler av fast i svart, vitt, beige, rött, marinblått etc..
Wraparmbandet utan fläta är med brunt renskinn och silvrig knapp. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: