Supa ;) och strandhänga!

Hej! Gotland levererar..idag har vi varit på Toftastranden med ett härligt gäng barn och föräldrar. Jag tyckte det var skönt att det var mulet nästan hela tiden, för annars hade det blivit för varmt. Jag har också nu äntligen fått SUP brädan som jag hämtade ut på Tofta surfcenter efter strandhänget. Blev en tur på havet då jag kom hem. Vattnet var så klart att man såg ner 2-3 meter. Har aldrig sett att vattnet varit så klart förut.(Kanske beror på att jag aldrig varit ute så långt ut heller ståendes på en SUPbräda, hehe). Badade i vedeledade bastun efteråt med Stella vilket var så skönt
Imorgon får vi långväga besök från Luleå. Gamla barndomsvänner som jag känt läääänge. Ska bli superskoj. Kram på er och mys på
 
 
 
Shit va den är lååååång...
 
Stella fick också prova..
 
 
 
 

Kommentera här: