Succé på Falsterbo Horseshow!

Godmorgon! Jag är så glad och stolt över min vän och samarbetspartner Camilla som driver ByMila med de exklusiva caperna Bohm&Bee. Falsterbo Horseshow har visat sig blivit en riktig succè där hon säljer hur mycket som helst plus blir omskriven i tidningar. Dessutom har det blivit en riktig snackis i Falsterbo, då strategin har varit att endast sälja olika, unika caper på mässan. Med ca 200 caper med olika material, knappar, färger, foder etc har de ställt ut i Falsterbo. Gå gärna in och kika på hennes webshop. www.bymila.se. Joo jewellery smyckena är också med på ett hörn i hennes monter och säljs där nu under mässan. Kolla in bilden på Camilla med caperna och Joo jewellery smyckena i bakgrunden till höger. Kika på hemsidan också för mer updates: www.joojewellery.se Ps. Nu ska jag göra mig i ordning för vernissage här på Gotland där jag kommer ställa ut med mina smycken tillsammans med andra kreatörer och konstnärer. Återkommer med bilder därifrån senare. Ha en underbar dag! Kram från Joo
 
Vackra Camilla med snygga caperna och Joo jewellery smyckena i bakgrunden. Hurra för dig gumman! Du är bäst! www.bymila.se
 
Camilla med wraparmbandet Lucy! 
 
Strandhäng med ett glas vin. Fantastiskt väder här på Gotland. 
Jag tog med armbandet "Diva of Bollywood" ut på en roadtrip igår in till Visby. www.joojewellery.se
 
Underbart skrivet och så sant...Life is short so start creating and share your passion and dreams.. :-) 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Evelina:

skriven

åh, så fina bilder :D

Svar: Tack Evelina, det värmer att du tycker det :-D Hälsningar från Johanna och Joo jewellery
joojewellery

Kommentera här: