Gotland forever ;-D

Äntligen på ön igen! Denna underbara, härliga, annorlunda ö som inte liknar något annat ställe i Sverige. Kalkstenen, det fantastiska ljuset, maten, stränderna, dialekten som de härliga gotlänningarna har ;) och den varierande naturen runtom på ön. Jag kan rabbla upp massor med fantastiska saker, men det blir så tjatigt..haha..Det är som att komma till ett annat land som dii saj. Jag lovar. Kom hit och se för er själva. Ända sedan första gången jag var här, 1997, blev jag tagen med storm..haha..Och ända sen dess har jag återvänt år efter år och samma känsla kommer tillbaka. Den är magisk. Ön. Nog om detta..vilket tjat eller hur..? ;-) Jag fixar och trixar med mina smycken och prissätter dem till ett vernissage här på Gotland på lördag. Jättekul och bra initiativ av Västergarns konstnärer och kreatörer. Detta pågår i 1 vecka totalt med start lördag, så kom förbi om ni är på Gotland. Vi håller till mittemot Västergarns kyrka, i församlingsgården mellan 13-17. Kram på er från Joo
 
Stella på standen vid huset. Magic, eller hur? ;)
Luften, ljuset, havet precis nedanför och horisonten långt där borta..Det kallar jag freedom...
Kanske blir denna godbit såld på vernissaget?
Eller kanske dessa?
Fortsättning följer....
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annie:

skriven

Underbart levande, lockade skriven text, fint smycke! Vad säljer du mera?
Annie

Svar: :) Åh tack Annie! Kika gärna in på min hemsida, www.joojewellery.se för mer info om smyckena, Joo jewellery Creative Event och andra uppslag. Hälsningar från Joo ;)
joojewellery

Kommentera här: