Getting hot in here... ;)

Gokväll! :-) Det är riktigt härligt väder alltså här på Gotland och det har varit det lääääänge. ;-) Förlåt om jag retas lite med er som inte har lika bra väder, hehe. Sockendagen bjöd på ponnyridning, söta hantverksprylar, små gulliga djur som barnen fick klappa på och goda bakverk. Blev en tur med SUP:en ikväll och ett vedeldat bastubad på det efteråt. Shit, jag har fått träningsvärk av att paddla med den och det känns riktigt mycket i ryggen. Hurra, känns härligt för då känner man verkligen att paddlingen ger effekt. ;) ljag ligger till och med ganska mycket ner på mage för att få extra träning för rygg och mage. Imorgon väntas besök av min fina kusin Malin med respektive och 2 döttrar. Kul för Stella med lite tjejbus som omväxling mot 2 pojkar som hon lekt med för några dagar sedan. :-) Kram på Er från Joo
 
;-) Come on lets do it
 
Wraparmbandet Suzy med utsikt. 
Jag och Stella pustar ut i värmen innan besök på sockendagen i Västergarn. 
Besök i Visby på cafe och nappen är alltid med. ;-D
Hämtade in dessa godingar från utställningen som nu är över för i år. Mest troligt är jag med nästa sommar igen. 
Lite ponnyridning.
Ringar...
 
 
 
 

Kommentera här: