Arty business!

Gokväll! Vilken trevlig dag det har varit. Vernissage på Västergarns hembygdsgård med mycket besökare och trevliga utställare. Jag har fått massor av uppslag och idéer bara genom att prata med de andra utställarna och besökarna som var där. Fabulöst, verkligen. Stort TACK till alla inblandade för att jag fick vara med på denna utställning. Se den fina display(knotiga grenen) som jag har fått låna av en av utställarna(och granne här på Gotland). Ska definitivt leta upp något liknande veckorna vi är här på Gotland för det är grymt snyggt. Kolla in kreationerna på några av utställarna, de är verkligen superduktiga. Jag ställer ut mina smycken 1 vecka till så det är bara att komma och kika. Har ni inte vägarna förbi Västergarn eller Gotland är alltid ett besök på min hemsida välkommet: www.joojewellery.se
Trevlig kväll önskar Joo
 
Se min fina display som jag har fått låna under veckan på utställningen. Strandfynd antar jag..knotiga grenar som är rena konstverk och med smycken på blir det ännu finare, både kreationerna och displayen framhävs. 
 
Wohoooo, spooky tavla eller hur? Det är en tjej som heter Sofia som målat den... 
 
Utställningslokalen i Västergarn, Gotland. 
Closeup på smyckena och knotiga grenen. 
Birdie Nam Nam, en fågelbok med humor. Me like mucho. ;-)
 
 
 

Kommentera här: