Trä, glas, sötvatten och snäckskalspärlor!

Hej! Det blev lite silverbrickor och ett flackjärn igår hos silversmeden på söder. Bra, då jag ska stansa in logotypen själv på silverbrickor. Inte så enkelt att få det snyggt och hålla brickan på plats, men jag fick bra tips från silversmeden hur jag skulle göra. :-) Kollar just nu in pärlor av olika slag och har beställt hem lite för att kunna göra fina vår/sommararmband i olika färger med strass och silverberlocker som extra detaljer. Återkommer med bilder då jag känner mig nöjd med resultatet. Se nedan lite inspirationsbilder! Mina armband kommer dock se helt annorlunda ut, med inslag av läder och andra detaljer. ;-D Hoppas att ni har en fin dag! Kram från joo
 
Svarta pärlor med strassknapp och svart rosett
Vita pärlor med gulddetalj(Infinity)
Rosa sötvattenpärlor
Blandad mix!
Gröna pärlor(min favoritfärg) med ängel! 
 
 

Kommentera här: