Nomad, Earth, Studio 54 & Happy Hippie!

Godmorgon på er finisar! :-) Min helg har varit avkopplande men också hunnit med massa fix hemma, tränat en del, plus trevligt häng med gamla vänner. Känns skönt att komma igång med träning på riktigt. Jag brukar alltid få mer energi då solen kommer tillbaka så det känns skönt att köra lite hårdare nu då man känner att energi finns. Deadline närmar sig för inlämning av affärsplan och budget och jag är nästan där. Jag har också haft möjlighet och tvingats till att fundera på inriktningar för joo jewellery inför framtiden, och genom bra råd från en vän till mig, bestämt mig för 4 kollektioner att satsa på. Eftersom jag är en person som är lite "både och" i mycket, gillar skarpa kontraster, både lantliv och storstadspuls, sobert och färggrannt, blev det 4 inriktningar där jag får ge utlopp för min kreativitet på många plan. Nomad, Earth, Studio 54 och Happy Hippie är de 4 kategorier och kollektioner som kommer framhävas framöver. Närmare beskrivning på var och en kommer snart så håll utkik. Hoppas att ni får en härlig vecka. Måndag igen! Ny vecka, nya utmaningar så nu KÖR vi så det ryker! ;-) Kram på er från joo
Earth Kollektionen!
Studio 54 kollektionen och armbanden "Caramelle"!!
Studio 54 kollektionen och armbandet "Foxy Samantha"!
Från Nomad kollektionen! Armbandet och ringen "Alice"!
Från Happy Hippie kollektionen!

Kommentarer:

1 Annie:

skriven

Så stiliga bilder på vackra fina smycken!

Svar: Tack :-) hälsar joo
joojewellery

Kommentera här: