Joo jewellery på "SOFO loves CREATIVITY"!

Tjohoo! Fredag och allt! Härligt va? Haft en busy vecka med besök i butiker där jag försöker sälja in Joo jewellery på södermalm. Har haft bra respons, men återstår att se vilka som tar in smyckena...fortsättning följer.. ;-) Jag ska vara med nästa lördag på utställningen SOFO loves CREATIVITY på Nytorget, Södermalm. Mina gamla kvarter på söder som jag älskar :-) so much!! Kom dit och hälsa på mig, vetja. 31/8 mellan 11-17 kommer butiker, kreatörer, restauranger och Joo jewellery ;) ställa ut för att öka kreativiteten på söder. Vi ses där på lördag! Kram från Joo
 
WEBSHOP: www.joojewellery.se INSTAGRAM: joojewellery888 FACEBOOK: Joo jewellery
 
Armbandet Diva of Bollywood :-)
 
Gildas på Skånegatan är bara såå härligt. Goda sallader, gott kaffe med dopp ;) Gå dit nästa lördag och ta en fika!! 
Wraparmbandet Layla kommer också vara där!
 
Joo kommer stå där på marknaden
Bara smycken "is all in my head" just nu...haha...www.joojewellery.se
 
Leather Honey will for sure turn up for a quick visit... ;-D
 
And not to forget about Suzy...Suzy wrapbraclet...See u at Nytorget on Saturday 11-17. SOFO loves CREATIVITY!!!! :-) Trevlig helg på er finisar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: