Höstmys på G!

Godkväll! Sköna söndag och allt... ;) Det märks att det börjar så smått bli höst nu, det blåser mycket mer, ljuset går lite mer mot vitt plus att luften är klarare och lite kallare..Skönt tycker jag! Jag gillar alla årstider och bara sommaren varit bra, känns det ännu bättre med höst. Tid för mys, mer matlagning och pyssel hemma, sköna hemmaspa-dagar, filmtajm, tända ljus och vara ute i skogen för bärplockning mm..Vi plockade faktiskt lite blåbär för några dagar sedan. Gott att äta något man plockat själv plus att det smakar så mycket bättre. Skulle också vilja testa att plocka svamp, men jag har inte vågat mig på det än. Ser också fram emot att äpplena ska mogna så man kan göra lite pajer, äppelmos och använda i grytor. Kolla in lite bilder från vår tidigare photoshoot där ByMila caperna och Joo jewellery smycken framhävs. Kram på er och mys på ikväll!
WEBHOP: www.joojewellery.se
 
Så här kommer jag gå klädd i höst när jag vill vara fin :-) På denna bild bär jag min beiga cape med pälskrage och armbanden Gypsy Goddes och Stjärnfall. Intill bärs grå cape med röda detaljer och grå pälskrage och till det armbandet Sylvia. Kolla in caperna och smycken på våra hemsidor! www.bymila.se och www.joojewellery.se
Joo modell med en marinblå cape med brunglansigt innerfoder och med ringen Pearl Diva, marinblått renskinn och cremevita sötvattenpärlor.
Inga synliga smycken från Joo jewellery men caperna syns desto bättre. Roligt att ByMila och Bohm&Bee(märket på caperna) använder vintageknappar till caperna. Skapar en exklusivitet och unikhet till varje plagg.
Oj oj oj så bra!!! ;-) Eller hur?
 
Svart / lila cape och armbandet Raspberry Twist.
 
 
 
 

Kommentera här: