Goodbye Stockholm!

Hej på Er! En era är slut och nu väntar nya spännande utmaningar... :-) Vadå, tänker ni nu!? Mattias, min barndomsvän som jag känt sen jag var 5 år(hmm, 33 år ooops;)) har nu bestämt sig för att flytta tillbaka till vår hemstad Luleå igen efter 18 år i hufvudstaden. Med sorg i hjärtat men också med spänd förväntan inför vad som komma skall för honom har vi imorse hjälpt honom flytta och vinkat av honom på sin väg mot norr. Vackra norrbotten, ta väl hand om min älskade vän som nu bestämt sig efter många års funderande. Lycka till säger jag och ser fram emot en spännande fortsättning på din resa ;-D Trevlig lördagskväll önskar jag er! Kram från Joo
 
Mattias med Stella då hon var nyfödd :-)
 
Hoppas på goda middagar hemma hos dig och på CG:s då jag kommer upp... ;-)
Kanske en outfit för mig nästa gång jag kommer och hälsar på i Norrbotten och Luleå ;-D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: