Återförsäljare på Gotland-Mojo & Byrå!

Hej på Er! Home sweet home! ;-) Nu är vi hemma igen på Värmdö efter 4 underbara veckor på Gotland. Värmen fortsätter så det är stranden, picknick och helt enkelt vara ute så mycket som möjligt som gäller just nu, för att njuta av härliga sommar-Stockholm. Jag har så smått börjat att sälja in Joo jewellery med start på Gotland för att fortsätta hemma i Stockholm nu då vi är hemma igen. Jag kan stolt presentera att butikerna Byrå(dam) och Mojo(herr) inne i Visby kommer att ta in utvalda Joo jewellery smycken med start i slutet av Augusti. Eventuellt tillkommer några butiker som jag inte fått svar från än och jag lovar att presentera dem så snart det är grönt. Spännande det här måste jag säga!! Hur ska det gå i Stockholm då? Ja, vi får väl se? ;-) Det kanske kan bli en riktig rysare..haha...Återkommer med update titt som tätt så häng med. Här kommer lite bilder från Gotland och nya herrkollektionen. Jag kommer designa 5 helt nya herrarmband till Mojo så håll utkik allt eftersom. Njut av sommaren! Hemsidan är som vanligt: www.joojewellery.se Välkommen in! Kram på Er från Joo
 
Bruna askar till smycken är snyggt tycker jag. Guldlogotypen tryckt på locket. Till varje smycke tillkommer en ask då du köper smycken hos våra återförsäljare. Jordbrun, Mintgräsgrön, Babyrosa eller soft beige är färgerna att välja mellan. Kommer eventuellt att trycka upp svarta askar också till herrkollektionen.
 
Somriga herrarmband!
Håller ni med om att färgen är gräsmintgrön? ;-)
Min fina herrmodell och sambo sittandes på stranden med armbandet Bond! Vi körde en "photoshoot" på Gotland för att presentera män och barn kollektionen också och vissa bilder blev riktigt fina. Återkommer med det färdiga resultatet på trycksaker, hemsida, facebook, instagram och blogg inom kort. www.joojewellery.se
Armbandet "Joe" med brunt renskinn och silvrig tennfläta, avslut med renhornsknapp.
Så här ser "Joe" ut på Mats. :-)
Joo och Stella i Djupvik på Gotland.
Det blev lite stenkonst på stranden. ;-) Hur många hjärtan ser ni i bilden?
 
 
 
 
 

Kommentera här: